Subject: Euroopa Kontrollikoja eriaruanne toidu märgistamise kohta Euroopa Liidus
From: <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Nov 2024 18:09:41 +0200

<https://www.eca.europa.eu/PublishingImages/Logos/ECA_Hor_Logo_Estonian.jpg>

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea lugeja

Meil on hea meel teile teatada, et äsja ilmus Euroopa Kontrollikoja liikme 
Keit Pentus-Rosimannuse juhtimisel koostatud eriaruanne 23/2024: „Toidu 
märgistamine Euroopa liidus – tarbijad võivad märgiste rägastikus ära eksida“.

Audiitorid hoiatavad, et tarbijad võivad toidumärgiste rägastikus lihtsasti 
ära eksida. Toidu märgistamine peaks aitama tarbijatel teha toidu ostmisel 
teadlikke otsuseid. Samas puutuvad Euroopa tarbijad kokku üha suurema hulga 
väidete, logode, tunnuslausete, märgiste ja punktisüsteemidega, mis võivad 
olla mitte ainult segadust tekitavad, vaid ka eksitavad.

Siin <https://www.eca.europa.eu/et/publications/sr-2024-23>  toodud lingilt 
leiate eriaruande ja pressiteate ELi 24 keeles.

Kui soovite kontrollikoja töö kohta rohkem teavet saada, võtke meiega 
ühendust või külastage meie veebisaiti aadressil eca.europa.eu 
<https://www.eca.europa.eu/et> . Kontrollikoja väljaannete portaali 
kasutamiseks klõpsake siin 
<https://www.eca.europa.eu/et/search-publications#k=> .

Lugupidamisega

____________________

Euroopa Kontrollikoda

Presidendi direktoraat

Institutsioonidevahelised suhted

[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

eca.europa.eu <http://www.eca.europa.eu/et/Pages/ecadefault.aspx>

Käesolevas isikuandmete kaitse avalduses 
<https://www.eca.europa.eu/Lists/ECADocuments/PrivacyStatementSMS_2019/Privacy-statement-sms-2019_ET.pdf> 
selgitatakse, kuidas Euroopa Kontrollikoda töötleb ja kaitseb teie 
isikuandmeid oma väljaannete levitamisel kooskõlas Euroopa Parlamendi ja 
nõukogu 23. oktoobri 2018. aasta määrusega 2018/1725 
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=CELEX:32018R1725&from=ET> 
, mis käsitleb füüsiliste isikute kaitset isikuandmete töötlemisel ELi 
institutsioonides. Kui Te ei soovi enam meilt sõnumeid saada, võite end igal 
ajal postiloendist eemaldada, klikkides siin 
<mailto:[email-masked]?subject=UNSUBSCRIBE> .